فارمرز

کشت و صنعت فجر صفا، نخستین مقصد راهیان پیشرفت بسیج صدا و سیمای لرستان

کشت و صنعت فجر صفا، نخستین مقصد راهیان پیشرفت بسیج صدا و سیمای لرستان

کشت و صنعت فجر صفا، نخستین مقصد راهیان پیشرفت بسیج صدا و سیمای لرستان

با حضور جمعی از مسئولان سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان، مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا(فارمرز) به عنوان نخستین مقصد طرح راهیان پیشرفت بسیج صدا و سیمای مرکز لرستان انتخاب شد.
در اجرای این طرح که به منظور امیدآفرینی، حمایت از تولید و آشنایی هنرمندان و مسئولان رسانه ملی با توانمندی‌های داخلی برگزار می‌شود، واحدهای برتر کشور در زمینه تولید و کارآفرینی به عنوان واحدهای هدف انتخاب شده تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان به صورت ویژه و در قالب تولیدات هنری و رسانه‌ای به جامعه معرفی گردد.
آرش احمدی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز لرستان، در جریان این بازدید ضمن برشمردن ظرفیت‌های تولیدی، صادراتی و اشتغال زایی فارمرز، بر لزوم همکاری‌های مشترک در ترویج اقدامات سازنده این برند، بیان داشتند این مجموعه‌ی تولیدی و تحقیقاتی الگوی بسیار خوبی برای ارتقاء روحیه خودباوری در سطح جامعه و در میان واحدهای تولیدی کشور است.
مهندس محمدمهدی عرب‌نژاد، مدیرعامل فارمرز نیز ضمن تشکر از همراهی سازمان صدا و سیما با مجموعه کشت و صنعت، با برشمردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان لرستان، بر لزوم تمرکز شرکت‌های صنعتی و بخش کشاورزی بر مزیت رقابتی این استان در زمینه کشاورزی، دامپروری و گردشگری تأکید نمودند.
وی خاطرنشان کرد که فارمرز در حال حاضر در تلاش برای تولید محصولاتی با کمترین نیاز آبی و به صورت دیم مثل انجیر استهبان است و آمادگی دارد در آینده نزدیک به منظور آموزش، ترویج فرهنگ کشاورزی پایدار و تأمین نیاز باغداران استان، نهال‌های تولیدی خود را به باغداران استان اهداء نموده و آنان را تحت آموزش قرار دهد.