فارمرز

فارمرز

واحد آموزش و مشاوره

یکی از حوزه‌های فعالیت فارمرز، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به کشاورزان، دامداران و سایر فعالان این حوزه می‌باشد. کارشناسان و متخصصان ما، با بومی‌سازی دانش روز دنیا و استفاده از جــــدید‌ترین یافته‌هــای علمی، آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره‌ای در سراسر کشـــور می‌باشند.

فارمرز با همکاری مشاوران برتر دنیا (از کشورهای هلند، استرالیا، اسپانیا، ترکیه و آفریقای جنوبی) در زمینه تولید محصولات دامی و گلخانه‌ای، دانش روز دنیا در حوزه دام سبک و کشت هیدروپونیک را بومی‌سازی و درونی کرده و این آمادگی را دارد که طی دوره‌های مشاوره ای و آموزشی، دیگر فعالان این عرصه را توانمند نماید.

ما آماده‌ایم‌ تا ضمن تولید محصولات سالم و باکیفیت دامی و کشاورزی با استفاده از  روش‌ها و امکانات روز دنیا، یافته‌ها و دستاوردهای علمی و تجربی خـود در زمینه‌های مختلف این حــوزه از جمله طراحی فــــارم، روش‌های علمی اصلاح نژاد دام، بهداشت دام، خـوراک و تغذیه، تلقیح مصنوعی، نگهداری دام، درمان بیماری‌ها، گلخانه‌های هیدروپونیک، باغداری، تولید عوامل کنترل بیولوژیک کنترل آفات، مدیریت نیروی انسانی و… را در اختیار فعالان و علاقمندان قرار دهیم.

,واحد آموزش و مشاوره فارمرز Training & Consulting Department