فارمرز

بازدید پدر بلوط ایران از مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان

پدر بلوط ایران:

پیشرفت‌های کشت و صنعت لرستان ستودنی است

مظفر افشار، پدر بلوط ایران در جریان بازدید از مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان با تقدیر از اقدامات انجام شده در این مجموعه بیان داشتند: حقیقتاً پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده در این مجتمع ستودنی است.

صبح امروز پنجشنبه نوزدهم آبان 1401 مظفر افشار و عبدالرضا قاسمی، مدیرمسئول پایگاه خبری یافته از مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این مجموعه تولیدی و تحقیقاتی قرار گرفتند.

مظفر افشار با اشاره به برخی پروژه‌های در حال اجرا از جمله کاشت درختان انجیر استهبان و مزرعه گیاهان دارویی گفتند: شرایط اقلیمی لرستان باعث می‌شود اینگونه کشت‌ها بسیار به‌صرفه و موفق باشند و اقدامات شرکت در راستای مدیریت منابع آبی نیز به این فرایند کمک می‌کند و می‌تواند به عنوان الگویی برای دیگر فعالان عرصه کشاورزی و دامپروری مطرح باشد.

در این دیدار مهندس محمدمهدی عرب‌نژاد، مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا با تقدیر از تلاش‌های مظفر افشار، اعلام آمادگی کردند تمامی ظرفیت‌های کشت و صنعت را در جهت تحقق آرمان‌های زیست‌محیطی ایشان و دیگر فعلان حوزه محیط زیست بکار گیرند.

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =