فارمرز

مجتمع کشت و صنعت فجر صفاظرفیت بسیار بزرگی در جهت حفظ محیط زیست لرستان است

مسئولان منابع طبیعی کشور:

مجتمع کشت و صنعت لرستان ظرفیت بسیار بزرگی در جهت حفظ منابع طبیعی لرستان است

در دیدار رئیس و جمعی از مدیران منابع طبیعی کشور و لرستان، اقدامات مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان در جهت محافظت از بافت جنگلی و حفظ منابع طبیعی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

در این دیدار که مدیرکل جهاد کشاورزی استان لرستان نیز در آن حضور داشتند، دکتر عباسعلی نوبخت؛ معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از اقدامات کشت و صنعت در جهت حفظ منابع طبیعی بازدید کردند.

ایشان حفظ منابع آبی را یکی از مهم‌ترین مزایای کشت گلخانه‌ای به روش هیدروپونیک عنوان نمودند و اظهار امیدواری کردند با حمایت استاندار و سایر مدیران و نمایندگان استان لرستان، اقدامات کشت و صنعت فجر صفا به عنوان یکی الگو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در این دیدار مهندس محمدمهدی عرب‌نژاد، مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت فجر صفا نیز توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در این مجتمع در راستای حفظ منابع طبیعی ارائه نموده و بیان داشتند: اولویت اصلی و آرمان ما ترویج کشاورزی و دامپروری علمی به منظور حفظ منابع طبیعی کشور و افزایش بازدهی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه است و کشت و صنعت با تحقیقات و اقدامات دانش‌بنیان خود سعی در فرهنگ‌سازی و اشائه این نوع از کشاورزی و دامپروری در سطح کشور دارد.