فارمرز

احداث دهکده سلامت در مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان

احداث دهکده سلامت در مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان

احداث دهکده سلامت در مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان

در دیدار استاندار لرستان و رئیس کل نظام پزشکی کشور از مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا، ظرفیت‌های این مجتمع در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.
در جریان این بازدید چندساعته مهندس عرب‌نژاد، مدیرعامل کشت و صنعت لرستان با تشریح اقدامات این مجتمع در جهت ترویج کشاورزی و دامپروری مدرن از طریق ظرفیت گردشگری کشاورزی، بیان داشتند کشت و صنعت لرستان آمادگی اجرای هرنوع طرح و ایده‌ای که بتواند مردم منطقه و استان را توانمند سازد و موجب رونق کشاورزی و دامپروری علمی شود را دارد.
در این دیدار که مدیرکل علوم پزشکی لرستان و معاونت عمرانی استانداری و تنی چند از مسئولان اجرای استان نیز در آن حضور داشتند، محمد رئیس‌زاده مدیر کل نظام پزشکی کشور نیز ظرفیت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا را برای احداث دهکده سلامت بسیار مناسب ارزیابی نمودند و بیان داشتند به زودی طرح احداث دهکده سلامت در این مجتمع را ارائه خواهیم داد.
دکتر زیویار استاندار لرستان نیز با تشکر از تلاش‌های مدیران و کارکنان کشت و صنعت لرستان، این مجموعه را نماد توانمندی داخلی در تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توصیف کردند و اظهار امیدواری نمودند یا همکاری دستگاه‌های مرتبط، طرح دهکده سلامت نیز به سرعت در این مجتمع اجرایی شود تا یکی دیگر از ظرفیت‌های استان لرستان در زمینه‌های مختلف شکوفا شود.