فارمرز

بازدید استاندار لرستان از مجتمع فجر صفا

بازدید استاندار لرستان از مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا

 استاندار لرستان به منظور بازدید از پروژه‌های کشاورزی، دامداری و گردشگری اجرا شده در مجتمع فجر صفا، در راس هیأتی از این مجموعه بازدید کرد.
در جریان این بازدید که با حضور دکتر ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرمانداران خرم‌آباد و چگنی و مدیر کل حوزه استانداری برگزار شد، آخرین اقدامات صورت گرفته در مجموعه، مشکلات و فرصت‌های پیش‌رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر زیویار در جریان این بازدید ضمن تاکید بر حل مشکلات کشت و صنعت، اظهار امیدواری کرد با مرتفع شدن چالش‌های پیش‌رو، اشتغال‌زایی این مجموعه بخصوص در سطح اقشار تحصیل کرده افزایش یابد.
استاندار لرستان با اشاره به این نکته که مطالبه‌گری مردم نباید به صورت مستقیم انجام شود، دولت را موظف دانست که برای حل این مشکلات اقدام نموده و با همراهی مردم و معتمدین، فضای مناسبی را برای کار و سرمایه‌گذاری فراهم نماید.
در این دیدار دکتر ابراهیمی، نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اهمیت مقوله سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در روند توسعه استان، بر حمایت از سرمایه‌گذاران این مجتمع تاکید کردند و اظهار امیدواری نمودند با تقویت این مجتمع و حل مشکلات آن بتوان برای سایر سرمایه‌گذاران نیز فرش قرمز پهن کرد.
در جریان این بازدید مهندس محمدمهدی عرب‌نژاد، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان نیز با معرفی توانمندی‌ها و اقدامات شاخص مجموعه، این سرمایه‌گذاری را یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی کشور در حوزه کشاورزی، دامداری و گردشگری عنوان نمودند و از مسئولان خواستند که در حل مشکلات موجود و رساندن کشت و صنعت به سقف ظرفیت‌های خود، مدیران و کارکنان این مجتمع را یاری دهند.

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =